Terugbetaling deelnames aan UiTPAS-kansentarief

Hoe gebeurt de financiële afrekening? 

  1. Download de onkostennota’s van de deelnames aan kansentarief in de balie-app van UiTPAS en selecteer de juiste periode. 
  2. Je ontvangt per gemeente een onkostennota met daarin een overzicht + het te-factureren bedrag.
  3. Controleer de onkostennota en pas eventueel aan:
    • Annuleer de foutief geregistreerde kortingen 
    • Registreer de ontbrekende gegevens 
  4. Stuur de een onkostennota’s (+ factuur) naar de desbetreffende gemeenten. Hieronder vind je een overzicht van de facturatiegegevens per gemeente: 
Stad/gemeenteTer attentie van [Dienst]Straatnaam + huisnummerPostcodeStad/gemeenteE-mailadresOndernemingsnummer
OostendeDienst CultuurVindictivelaan 18400Oostendefacturen.stad@oostende.beBE 207 436 775
OudenburgDienst Toerisme en EvenementenWeststraat 248460Oudenburgfacturatie@oudenburg.beBE 0207 491 215
BredeneDienst Cultuur, Evenementen, ToerismeKapelstraat 768450Bredeneaankoopfacturatie@bredene.beBE0207.435.092
GistelDienst Vrije TijdHeyvaertlaan 188470Gistelfinancien@gistel.be 
IchtegemDienst Vrije TijdStationsstraat 18480Ichtegemfacturen@ichtegem.beBE 0207 431 332
MiddelkerkeFinanciële dienstSpermaliestraat 18430Middelkerkepostbus_financien@middelkerke.beBE0207495667

Wanneer gebeurt de afrekening? 

De afrekening gebeurt op dezelfde momenten die nu gelden voor UiTPAS Oostende

  • Voor professionele partner: maandelijks, periodiek of na afloop van event
  • Lidmaatschappen jeugd-, sport- en cultuurverenigingen: op het moment dat de afrekening gebeurt voor Oostende, stuur je jouw onkostennota ook door naar de andere gemeenten
  • Evenementen jeugd-, sport- en cultuurverenigingen: maandelijks, periodiek of na afloop van event